Filmy samobójstwo, relacja ojciec-córka, alkoholizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, relacja ojciec-córka, alkoholizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
Czarna Dalia to opowieść o obsesyjnej miłości, pożądaniu i korupcji oparta na prawdziwej i do dziś nierozwiązanej historii brutalnego morderstwa Elizabeth Shore, początkującej hollywoodzkiej gwiazdki filmowej, która wstrząsnęła Ameryką. Zbrodnia ta była tak makabryczna, że zdjęcia ofiary nigdy nie zostały pokazane publicznie…
Na skutek pewnego wypadku przecinają się ścieżki trojga bohaterów: Paula, Jacka i Christiany. Ich relacje są nasycone uczuciami o niezwykle wysokiej temperaturze – od przyjaźni i miłości po obsesję i nienawiść. Tytuł filmu to różnica pomiędzy ciężarem ciała człowieka przed i tuż po śmierci. Wielu ludzi uważa, iż ta różnica - tytułowe 21 gramów - to ciężar… duszy.


Jack, upadająca gwiazda country, poznaje w barze uroczą i utalentowaną Ally, którą namawia do wspólnego koncertowania. Podczas gdy kariera kobiety nabiera tempa, mężczyzna coraz bardziej się stacza.
Gdy postawieni w obliczu kryzysu Katherine i George Gulden zwracają się o pomoc do swej dorosłej córki, Ellen, ambitnej nowojorskiej dziennikarki, ta początkowo nie chce myśleć o powrocie do domu. Nie minie jednak wiele czasu, a zrozumie, że los dał jej szansę, której nie może zaprzepaścić.
Historia kilku dni z życia dwudziestu kilku osób, których łączy jedynie to, że mieszkają w Los Angeles. Altman kreśli tu obraz społeczeństwa lat dziewięćdziesiątych, czyniąc bohaterami filmu zwykłych ludzi z różnych warstw społecznych.
Komedia o zdesperowanym producencie filmowym (Robert De Niro), który musi poradzić sobie z szalonym reżyserem, bezwstydną aktorką, nie mającym o niczym pojęcia kierownikiem produkcji, pobitym agentem, a przede wszystkim ze swoim rozpadającym się drugim małżeństwem…
Rannulph Junuh był szczęśliwym człowiekiem - zakochany z wzajemnością w pięknej Adele Invergorden, najbardziej obiecujący, młody golfista w USA. Niestety od powrotu z I Wojny Światowej nie może się pozbierać, odcina się od świata, stracił wiarę w siebie. Sytuacja zmusza go do stania w szranki golfowe po raz kolejny. Tym razem ma walczyć z dwoma mistrzami Stanów, a ceną jest kwestia być lub nie być całego miasteczka, a przede wszystkim hotelu Adele, w które uderzył kryzys lat 30. I nagle znikąd pojawia się niejaki Bagger Vance, zgłasza się na ochotnika do noszenia kijów i niczym dobry duch próbuje tchnąć życie w Junuh i resztę zrezygnowanych obywateli.
Oto pan Brooks (Kevin Costner) – odnoszący sukcesy biznesmen, hojny filantrop, kochający mąż i ojciec, filar lokalnej społeczności. Oddana żona nie widzi poza nim świata, a córka jest dla niego prawdziwym źródłem radości. Pan Brooks ma też pewną malutką tajemnicę... Dzięki nieprzeciętnej inteligencji i metodyczności odnosi sukcesy jako seryjny morderca, wobec którego policja jest bezradna od wielu lat. Nieposkromiona żądza mordu, rozpalana przez jego mroczne alter ego, Marshalla (William Hurt (I)), pcha go w kierunku kolejnej wyrafinowanej zbrodni. Jednak tym razem drobny błąd sprawi, że na trop Brooksa wpada wyjątkowo uparta detektyw Atwood (Demi Moore).
Thymiane Henning (Louise Brooks), córka aptekarza, zostaje uwiedziona przez wspólnika swojego ojca, za co trafia do zakładu wychowawczego.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…